Recomanacions d’ús responsable de la IAG
-
Des de fa un parell d'anys que formo part del Grup d'Experts en l'Àmbit
digital en representació de l'Escola Pia de Catalunya...
Fa 11 hores

0 comentaris :
Publica un comentari a l'entrada